Moje poviedky: Ako Klaymen s Wiliamom kŕmili mucholapky

15.05.2018

Tak znovu po strááášne dlhom čase rozbieham blog. Pred dlhším časom som napísal niekoľko poviedok z Neverhoodu a teraz ich tu budem postupne publikovať. Úplne prvú poviedku ktorú som napísal nájdete v tomto článku. 

Všetky svoje poviedky som spravil na písacom stroji a kedže sa mi nechceli prepisovať, tak som si poviedky jednoducho oskenoval a sem ich dávam ako obrázky. Keď som písal, samozrejme som sa aj pár krát pomýlil ale snáď ich aj tak budete vedieť prelúštiť. Názov prvej poviedky už viete: Ako Klaymen s Wiliamom kŕmili mucholapky. Je to zároveň jediná poviedka ku ktorej som nakreslil obrázky(prvý obrázok je ten hore). Nuž nebudem vás dlho napínať, pohodlne sa usaďte a ideme na to:

Na prvom obrázku je Klaymen keď  prišiel do domu a mucholapka pustila prstienok a tu je druhý obrázok ako Klaymen vytiahol prsteň zo stromu:

Okrem tejto poviedky som napísal sedem ďaľších a budem ich tu postupne v nasledujúcich dňoch uverejňovať. Takže nezabudnite to sledovať!

KLAYKAP

© by Klaykap and MilkuAs
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky