Moje poviedky: Fazuľko na výzvedách

29.05.2018

V tomto článku si môžete prečítať ďaľšiu z mojich poviedok. Fazuľko je tá fialová postavička čo praštila Klaymena do hlavy kladivom.

Žiaľ, keď som písal túto poviedku tak som nevedel na písacom stroji napísať mäkčeň(lebo tam mäkčeň ako na počítačovej klávesnici nieje a treba ho písať dosť zvláštnym spôsobom) ale ja si myslím že sa prečítať dá. V ankete ktorú som dal do predchodzieho článku zatiaľ nikto nehlasoval a tak nemám informácie či bola predošlá poviedka lepšie čitateľná. A ešte trochu ku poviedke, táto je zaujímavá tým, že som ju napísal ako poslednú. Tak tu je:

KLAYKAP

© by Klaykap and MilkuAs
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky