Tak po sto rokoch ešte jeden článok

28.04.2020

Čaute! Po dlhom čase mi zišlo na um že som predsa pred tromi rokmi vytvoril túto stránku a tak som sa rozhodol že napíšem ešte jeden a to aj posledný článok.

Neverhood už pre mňa ustúpil iným záujmom a tak som stratil záujem aj o túto stránku. Nevytvoril som o Neverhoode odvtedy nič nové, aj keď možno by som našiel ešte niečo čo som vytvoril v minulosti a tu nepublikoval. Stránku som teraz prečistil a nemám už záujem tu čokolvek robiť.

Už dávno som dokončil preklad steny kroník(dlhá chodba) ale nieje učesaný a určite v ňom je kopec nedokonalostí. Ak by ste sa niekdo náhodou našli čo by ste chceli preklad vylepšiť, môžete sa ozvať.

Takže týmto by som túto stránku zatvoril.

Ak by ste ma chceli nájsť inde, môj aktuálny projekt je operačný systém CelerOS github.com/Klaykap/CelerOS

Nech sa Neverhoodu darí!

KLAYKAP

© by Klaykap and MilkuAs
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky