Wiliamov domček

17.01.2017

Určite každý z vás pozná Wiliamov domček. Je v ňom veľa vecí, ale viete na čo slúžia? Ja som o každej veci niečo vymyslel a tu si to môžete prečítať.

Prvá vec čo si všimnete je Wiliamova posteľ. Je na nej čierno-biela perina a biely vankúš. Wiliam si na svoju posteľ vyryl písmeno W aby podľa neho každý spoznal že je jeho. Ďalej na nej má krúžok. Okrem toho že pripomína krúžok čo má Wiliam na hlave, má aj praktický zmysel. Keď si vyťahoval Wiliam do svojej izby posteľ, o krúžok priviazal špagát a tak mu to išlo dosť ľahko.

Omnoho zaujímavejšie veci než je Wiliamova posteľ sú predmety čo na nej ležia :-). Prvá vec je valaška o ktorej som vymyslel to, že sa s ňou hrá Absalom (viď môj predchádzajúci článok). Druhá vec je tričko ktoré si Wiliam strieda z druhým modrým tričkom.

Vedľa postele uvidíte Wiliamove topánky. Má ich dva páry. Jedny bez pásikov, druhé s pásikmi. V hre nosí tie bez pásikov. Aha:

Ďaľšia vec vo Wiliamovom dome je lampa. Čo s ňou Wiliam robí? Na túto otázku radšej neodpoviem lebo všetky moje výmysly by boli na úrovni totálnych dohadov. Ale všimol som si že Wiliam zabudol vypnúť lampu a tak som rozmýšľal nad tým na čo vlastne tá lampa ide? Napokon som vymyslel že určite ide na plastelínu! :-D.

Vo Wiliamovom dome sa nachádza aj obraz na ktorom je Wiliamov otec Ottoborg. Je to štvrtá bytosť stvorená Qaterom. Hoborg je šiesta bytosť stvorená Qaterom.

Pod otvorom ktorým sa vchádza dovnútra Wiliamovho domu je hromada "kamenia". Je tu preto aby Wiliam mohol zliezť do svojho domčeka.

Nakoniec za zmienku stojí to, že Wiliam tu má zásobu potravín:

V týchto kelímkoch tu má takzvané neverhoodske chlebíčky ktoré sa vyrábajú z muchotrávky a majú tvar guľky. Ale o tom napíšem v inom článku.

Nakoniec dokončím tým, že Wiliam má na posteli pohodené biele pančuchy. Kde, to si už nájdete sami. :-)

© by Klaykap and MilkuAs
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky